📦 Wysyłka i dostawa
Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia?
Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1–3 dni roboczych od momentu złożenia.
Czas dostawy to zazwyczaj 3–6 dni roboczych w zależności od przewoźnika.
O wysyłce poinformujemy Cię mailowo, gdy paczka zostanie nadana.
Skąd wysyłacie paczki?
Skąd wysyłacie paczki?
Wszystkie zamówienia wysyłamy z naszego magazynu Europejskiego, co gwarantuje szybką dostawę i łatwy kontakt w razie potrzeby. Czasami gdy w powyższym magazynie zabraknie produktów, wysyłamy je z naszego Pierwotnego magazynu w Azji Wschodniej, przez co dostawa może się lekko opóźnić
Czy dostanę numer do śledzenia przesyłki?
Czy dostanę numer do śledzenia przesyłki?
Tak. Gdy paczka zostanie nadana, otrzymasz mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder Spam lub Oferty.
Aby użyć numeru śledzenia, można go wpisać u nas na stronie "Śledź Swoje Zamówienie" lub wchodząc na ogólną stronę przewoźnika taką 17 Track, 123Parcel, DPD, GLS, Inpost
Status przesyłki się nie aktualizuje — co to znaczy?
Status przesyłki się nie aktualizuje — co to znaczy?
Czasem aktualizacja statusu jest opóźniona po stronie przewoźnika (np. w weekendy).
Jeśli status nie zmieni się przez 48 godzin, napisz do nas – sprawdzimy to bezpośrednio u kuriera.
🏠 Dane Zamówienia
Pomyliłem adres lub numer telefonu — co mogę zrobić?
Pomyliłem adres lub numer telefonu — co mogę zrobić?
Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, napisz do nas jak najszybciej na kontakt@senaria.pl, podając:
- numer zamówienia,
- poprawny adres i numer telefonu oraz resztę potrzebnych danych.
Zaktualizujemy dane przed wysyłką.
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, o ile paczka nie została jeszcze wysłana.
Po nadaniu nie mamy już możliwości zmiany adresu – wtedy warto skontaktować się bezpośrednio z kurierem po otrzymaniu numeru przesyłki.
Opóźnienia w Dostawie⏱️
Minęło kilka dni, a paczka jeszcze nie dotarła — co zrobić?
Minęło kilka dni, a paczka jeszcze nie dotarła — co zrobić?
W ostatnim czasie zmagamy się z lekkimi opóźnieniami w wysyłkach, dlatego część paczek może dotrzeć nieco później niż zwykle.
Większość przesyłek dociera w ciągu kilku dni roboczych, jednak w pojedynczych przypadkach może to potrwać nieco dłużej niż tydzień.
Nie ma powodu do obaw – Twoje zamówienie jest w systemie i zostanie wysłane tak szybko, jak to możliwe.
Otrzymasz mail z potwierdzeniem, gdy tylko paczka zostanie nadana.
Co jeśli paczka została odesłana do nadawcy lub utknęła?
Co jeśli paczka została odesłana do nadawcy lub utknęła?
Zdarza się to bardzo rzadko, zwykle z powodu chwilowych opóźnień po stronie przewoźnika lub niepełnych danych adresowych.
W takich sytuacjach prosimy o napisanie na maila i opisanie sytuacji oraz problemu.
↩️ Zwroty i reklamacje
Jak mogę zwrócić produkt lub wymienić na inny?
Jak mogę zwrócić produkt lub wymienić na inny?
Masz 100 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny.
Napisz do nas na kontakt@senaria.pl, a prześlemy Ci prostą instrukcję i adres zwrotu.
Zwrot pieniędzy realizujemy w ciągu 5–10 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.
Ile trwa zwrot pieniędzy?
Ile trwa zwrot pieniędzy?
Środki trafiają na to samo konto, z którego dokonano płatności, zwykle w ciągu 5–10 dni roboczych po przetworzeniu zwrotu.
O zakończeniu procedury poinformujemy Cię mailowo.
💳 Płatności
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia — co teraz?
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia — co teraz?
Czasem wiadomość trafia do folderu Spam, Oferty lub Powiadomienia.
Jeśli nadal jej nie widzisz po 15 minutach, napisz do nas — potwierdzimy, że zamówienie zostało zarejestrowane.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Nie, aktualnie nie oferujemy płatności przy odbiorze.
Pracujemy jednak nad wprowadzeniem tej opcji w niedalekiej przyszłości, aby zakupy były jeszcze wygodniejsze.
Obecnie dostępne są bezpieczne formy płatności online – szybki przelew, karta lub BLIK.